En utgång mer eller mindre?

Nyss hemkommen och nylandad i sägen efter en väldigt udda kväll. Malin och jag började gemensamt hemma hos henne och senare under kvällen anslöt sig Sarah, Fredrik, Robin, Martin och John. Det blev en trevlig förfest med mycket skratt och way too many kort på oss, dansande. I morgon runt 16 ska jag träffa Malin och jag vet en som kommer vara bakis a la värst och en som inte kommer känna speciellt mycket alls.

Träffade ändå inte så många igenkända anleten i kväll som man kunde hoppas på men Sofia med flickvänner var ju trots allt där. Plast-plastkusinen såg man inte röken av, det kändes ju lite tarvligt eftersom han fyllde 18 igår... Jaja, det blir fler gånger. Typ i morgon, då är vi på det igen. Just nu har jag, såklart, ingen lust alls om kvällen slutar som denna men goda vänner och dess sällskap brukar ofta göra att man taggar till.

Varför ska tår och fötter alltid vara dubbelt så mycket bakis än vad man själv är?

Nu är det sleepy-time och en extra tanke åt Sarah,  Sabina, Maria och Erik som ska göra högskoleprovet i morgon.

Pews.

Kommentarer
Postat av: Proppen

C också...

2009-03-28 @ 07:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback