Energin flödar!

Jag skulle vilka skriva "underbar morgon" idag igen men den här morgonen har varit den segaste av alla morgnar någosin. Jag vaknade utan ambiton till att ens gå upp. Jag låg och drog mig hur länge som helst i sänge innan jag ens orkar öppna ögonen ordentligt.
Efter det har jag ätit frukost och festat till det med en kärleksmums och en bulle till lunch. Planen att rida och städa idag sprack eftersom jag känner mig så himla hängig. Det kanske egentligen då man ska ta tag i livet och göra någonting. Men eftersom jag känner mig nästan sjuk, utan någon större symtom mer än halsont, så åker jag inte till gymmet idag. I stället ligger jag tätt intill täcket i sängen med laptopen i knät och väntar på att energin ska komma forsande över mig.
Jag har också målat naglara. Det är ungefär det jag har presterat idag, det är alltid något? Eller?

Men energi, jag är redo att du börjar forsa över mig nu. Jag har lust att hoppa in i duschen men orkar inte. Forsa då, för helvete, jag är beredd. FORSA!

Ha det bra. Det ska jag försöka i alla fall.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback