Fortfarande sängliggande.

Good fredagsmorgon.

Eller jag vet inte. Att vakna med huvudvärk precis som att jag inte fått tillräckligt med syre på natten känns sådär, ärligt talat. Däremot har jag en liten lista med saker jag ska hinna med idag och i vilke ordning de ska genomföras vet jag inte riktigt.
Jag ska träna (lätt självklart eftersom det är första passet efter att jag varit lite sjuk), städa mitt rum, städa nedervåningen (dammsuga och dammtorka), träffa Sarah och Hanna för en fika och. . . Ja. Kommer säkert hinna med att vara lite barnvakt också. Kvällen ser lite dimmig ut än men den hinner säkert lätta innan kvällen. Jag vet vad jag vill göra i alla fall. Bland annat titta på premiären av En shopaholics bekännelser och träffa de bästa, men filmen får nog vänta lite.

Efter frukosten, som jag precis ätit, ska jag nog börja med rummet. Alla kläder ska förpassas tillbaka till garderoben eller ner till tvättstugan, inte ska de behöva ligga på golvet inte. De är värda något bättre. : )
Sen får vi se när den där Sarah har bestämt sig för att vakna.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback