Ghostwriithaaaa

Natten började inte bra då hon som sett fram emot våffeldagen i morgon inte längre kan äta en pannkaka utan att dra en pizza i toan. Nu sitter jag här och är moraliskt stöd åt sjuklingen. Eller som hon själv säger : " Såhär bakis har jag aldrig varit"

Gläääääädjeeeeeeeeeeeeeeeeeskrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!! - Jason Mraz är med på Ellen. "Jag har sett honom i verkligheten och nu är han med på Ellen!"

Igår kväll skjutsade "vi" in Kim till Linköping. Vi är lite att ta i, Linnea körde och jag sov.  På vägen hem kom snöovädret och vi visste inte riktigt vart vi var. Ett mms drogs iväg i all rädsla, med texten : Att du att vet du möjlitvis vart vi är? Vi är lite osäkra, någonstans mellan Linköping och treriksröset typ...Hade varit roligare för er läsare om bilden kunde varit med. Dock är detta omöjligt då vi inte har en usb kabel sorry borry.

Denna dag kommer spenderas i sängen och städandes FÄZT!!!

Nu ska jag korrekturläsa texten 7 ggr annars, vill inte få några klagomål.....Linnea gillar inte när jag dissar stor bokstav, punkt och kommatecken...7 ggr var det bara att sätta igång....

Give me high, give me low - TO SLOW
Give me 5, give me 10 - KÄNN PÅ DEN

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback