Goda förhoppningar

Kan man vakna på ett bättre sätt? Klart man kan. Man kan vakna genom att ha en riktig go-bit brevid en, genom att få reda på ett riktigt positivt besked eller bara genom att solen lyser.
Jag vaknade idag av att jag var utvilad, bara det är helt underbar, men jag vaknade också av att jag fick ett meddelande från vikariebanken i Vadstena.
Nu är jag bokad för jobb i morgon, onsdag, på S:t Persskolan för Thommy Wedberg. Det är alltså på fritidset jag ska vicka. Men idag fick jag ett vick på Petrus Magniskolan på torsdag mellan 8:15 - 13:45. Jag ska alltså jobba på min näst senaste skola. Jag kommer ha elever som känner igen mig. Det blir ju lite både pinsamt och roligt. Vad fräckt!



Ge mig jobb. Ge mig pengar!

God morgon på er, hoppas ni får en underbar dag!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback