Håll fast vid drömmarna, för om drömmarna dör är livet som en skadad, vingskjuten fågel som inte kan flyga

By L. Hughes

Efter en dubbelnougat, en burk annanas och en capriciosa trodde jag att humöret skulle vara något bättre. Kanske det händelsevis råkar vara, dock bara en bråkdel av hur det ska kännas en tisdagkväll men en vecka framför sig fylld med roliga event och mycket jobb. Energin ska givetvis sprudla och nästan koka över, men idag har jag bara varit så trött och haft ont i kroppen.

Lyssnar på min musik, pratar med vännerna och försöker få tag i Anna, dock förgäves, och försöker piggna till lite mentalt. Snart ska jag krypa ner i badet (ja, för andra gången idag, earth hour och allt vad som nu krävs för att hålla energikostnaderna nere biter inte på mig!)  och sen blir det min 130 cm breda säng med dubbla täcken och boken "Änglar". Det förtjänar jag. Det gör jag verkligen. Idag är jag ynklig.

Hoppas ni mår bättre än mig! Ta hand om er, men ta framförallt hand om era vänner.


P

Kommentarer
Postat av: ive

jag ville bara uppmärksamma dig om att din rubrik finns i min almanacka................... mm

2009-04-05 @ 23:08:27
URL: http://next.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback