Håltimme

Glömde jag naturligtvis inte mobiltelefonen hemma och var tvungen att åka hem på min håltimme, jojomen. Men vad gör det? Liksom att sitta i skolan 1,5 timme än att åka hem, dricka en kopp te och göra om alla frågorna till frågesporten? Jaa, då sitter jag hellre här hemma.

Annars gick första timmen ruskigt bra. Det enda som var lite konstigt var när jag kom in i aulan för att titta till dem och barnen hade öppnat ett hål i scengolvet 1 gånger 1 meter stort. Hur eller varför har jag ingen aning om men när inga barn fanns PÅ scen  utan UNDER scenen kändes det ju sådär. Bra koll jag har. Nästa timme blir det ordning på torpet. Nu måste jag göra om mina frågor.

Adios.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback