Lägenhetsplaner

Sarah, som för övrigt redan är min plast-sambo, och jag har bestämt oss för att skaffa en lägenhet tillsammans i sommar. Vi har höga krav på vår lägenhet, såklart, och den ska givetvis ligga väldigt centralt, men inte vid storgatan. Lite andra små punkter som är viktiga med lägenheten är:
- Vaxduk som tapet (så att de är lätta att torka av om det blir skitiga)
- Helkaklat badrum (så man kan tvätta av skiten med högtryckstvätt)
- Diskmaskin (då diskdagar i vårt förhållande inte skulle vara ett alternativ)
- Balkong i söderläge (eller altan så vi kan bygga både koja och solterass)
- Väldigt många fler el-uttag än i gulahusetpåberget (då vi har en tendens att krocka med laddare, hårföner, locktänger, plattänger, epilatorer och laptops)
- Myggnät (eftersom mygg är skitäckligt)
- En walk-in closet till Sarah (och en garderob till mig... eller kanske en byrålåda...)
- Tandborstshållare med skyltar "Linnea", "Sarah" och "Gäster" (allt mitt är inte Sarahs!)

Och inte minst:

- En katt (med kommentaren "förhelvete, vi får inte glömma katten...", eh. Ja... )

Så vet ni någon lägenhet som kan stämma in på oss så kontakta oss gärna. He. He...

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback