Lördagseftermiddag

Sofie påpekade för mig att när Sarah och jag gick och la oss hade hon varit på jobbet i en kvar. Vad hon ville med det vet jag inte, men jag kan inte mer än understryka att jag är rätt trött nu. Man kan ju hoppas på att skolan inte ringer måndag morgon och ber mig hoppa in. Då vet jag en som har kort stubin.

Var med Martina i stallet nyss och red. Elba var finare än någonsin, dagen innan hon ska åka. Tråkigt, men kul att ha ett fint minne av henne i alla fall. Vilket jobb den kvinnan har gjort med den hästen. Första gången jag satt på henne betedde hon sig mer som en planka än en häst. Idag är hon näst intill överrörlig i stället. Underbar häst.

Nu blir det duschen nästa eftersom jag ska befinna mig hos Eveflinet klockan 7 för middag, som skulle blivit med tjejerna, men i stället bara Sarah, jag och Eve. Men vaddå, det funkar väl ändå?

Ha det bra, simma lugnt och så vidare.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback