Män som veeeeeeeeerkligen hatar kvinnor

Får mig att hata män!

Sarah, jag och Jaoo (Fredrik) bestämde oss att åka på bio även denna söndag och så fick det bli. De tre muskutörerna är inte till fullo utan sin fjärde medelm, Robin, som på trettio minuter från det att vi sa att bio var i görningen befann sig på biografen. Snyggt jobbat där, alltså.

Filmen var verkligen gripande, fruktansvärt hemsk och revanchlysten. Om man jämför Benjamin Button som vi såg förra helgen och denna tyckte jag helt klart att denna var betydligt mycket bättre, dock två helt olika typer av filmer.

Eftersom det bara blev 3,5 timmes orolig sömn i natt så förtjänar jag en lång sovmorgon i morgon. Dessa helger tär verkligen på kroppen och det känns som jag aldrig blir riktigt frisk. Om jag vaknar utan halsont i morgon är det jag som åker till gymmet, annars blir det en prommis med Sarah i hennes nya walking shoes! Lite avis är jag faktiskt.

Sen har vi ju lite att stå i, så att säga. Mycket att planera och skriva ner i kalendern inför helgen men det ordnar sig.

Beate ringde förresten förut! När jag såg hennes välkända namn på displayen skrek jag rätt ut. Det var verkligen helt sjukt länge sedan jag träffade henne nu och vi bestämde att hon skulle flytta in hos mig på fredag så det lutar väl åt en lugn fredag i hennes sällskap tillsammans med min sambo Sarah. Mysigt, mysigt, mysigt.

Nu är ögonlocken väldigt tunga och hjärnan skriker efter vila så dags att slänga ihop burken.

P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback