Nattinatt efter en lång dag



Sooeeet. Kul att man inte varit inne på nätet på hela dagen så har man 15 st nya händelser på Facebook när man kommer in. Då vet man att man inte är bortglömd i alla fall! :)

Den här dagen har bara flugit förbi! Började med att vakna överaskande tidigt självmant, sen ringde skolan och undrade hur jag mådde. Underbara skola. : ) Sen mötte jag upp Sofie och Christopher för ett antal varv på stan, en lunch med Anna Fest och ytterliggare ett varv eller två. Sen var det raka vägen till Varv för att hjälpa Proppen med hästarna. Vi skrittade ut en sväng då jag red Lillebryyschan och sen har kvällen ägnats åt födelsedagskalas! En ny 18-åring i plastsläkten. Snart, vetni, då tar jag med er dit ni aldrig trodde ni skulle hamna. Eh. Aa... He.
God mat och trevligt sällskap i alla fall. Underbart.

Nu landade jag i sägen med mail från en lärare från Katharinaskolan. Ska hoppa in i en trea i morgon som deras klassföreståndare. Dra almanackan och läsa matsedeln, ha läxförhör och rätta matteböckerna. Ajemen, i morgon är det jag som firar helg och inte skickar några elever till rektorn.

Nu ska jag släcka lampan!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback