Nirvana

Tillslut kom i alla fall jag och Sarah ut på vår promenad tillsammans med Robin. Vi spankulerade i ganska exakt en timme runt, ja, vad det nu hette, och upp via Robins systers hus, som han förövrigt aldrig pekade ut och tillbaka till ChalleB.

Jag hoppas på något sätt att de ringer från skolan i morgon och ber mig jobba. Jag måste gå dagarna att gå isär lite eftersom vi la märket till idag att de började flyta ihop en aning. Känns ju sådär. Men jag klagar inte. Jag det var länge sedan jag hade så roligt som jag har nu förtiden.

Nu ska jag prata hemligheter en stund innan mitt favorit-tv-program och sen blir det att sussa kudden. I morgon ska jag umgås med Sarah. Blir ni förvånade?

P


Kommentarer
Postat av: sofie

Kommentaren från Patrik?! :)

2009-03-09 @ 23:30:10
URL: http://seaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback