Nr 1 och sen nr 2?

Aah, gör killar alltid så? Först ettan och sen gör om allting och gör tvåan?

I alla fall, anyway, så att säga, så ska jag hoppa ner i plurret nu. Jag fryser fruktansvärt mycket och skakar likt en förbannelse. Det är väl vardagslyx när man kan hoppa upp på morgonen, jobba två timmar för att sedan kunna åka hem igen, dricka en kopp te och hoppa ner i plurret? Jag funderade seriöst på att dra en semla på Gamla Kondis förut, men så mycket vardagslyx ska vi inte lyxa till det med idag.

Nu är klockan ungefär elva, jag har varit uppe sedan 06:45, fyra timmar och lite drygt tjugo minuter. Alltså ganska många fler timmar än vad Sarah, exempelvis alltså, har varit uppe. Antar att hon inte vaknar inom den närmsta timmen heller. Suprajsad hon kommer bli när hon har ett sms och ett mms från mig. God morgon, liksom!

Ner i karet, vare.

P


P.S
Jag sitter vid vår stationära dator på kontoret och pappa sitter i det mobila kontoret i köket. Han "jobbar hemifrån" som han säger. "Jobbar" genom att skicka kedjebrev via mail till mig. Nämnde jag att han satt i köket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback