Nu hoppar hon på mig, barra!

Maria om Eftermiddagsmys!:
Du, hur går det med den kuperade terrängen då?

Suug, att min fot ens klarar av att springa rakt fram i nedförsbacke är oroligt. Blanda in in kullar och stenar i det här, då blir det genast svårare. :)

Men annars då? Sen sist jag uppdaterade så har jag sovit en skvätt. Jag somnade under mitt favoritprogram, då förstår ni hur trött jag var. Detta, plus att jag stoppat i mig en godispåse, kommer resultera i att jag inte kommer somna i kväll. Just för tillfället är jag ganska trött men vänta en halvtimme eller två och jag lär inte komma upp ur sängen. Jag ska ställa klockan på 11:30 i morgon om det skulle vara så att jag inte kan somna i kväll, men vaknar jag innan dess så ska jag jobba bort till gymmet. Annars får jag vara med och leka i morgon med barnen. De ska antagligen köra Tiger-ta i gympasalen i morgon. Får man flashbacks eller vad?

Nu ska jag snart titta på SATC och försöka sova.

Puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jajajajaja, lille foten vad han ställer till det...

2009-03-04 @ 09:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback