Nu ringde det från Stavlösa, ingen svara.

"Lever verkligen Linnea?" - tänker ni kanske men det ska jag med besked få be att tala om. Det känns i varenda liten muskel och fiber i hela kroppen att jag minsan är vid liv.

Efter gårdagen har jag i alla fall lärt mig att "spel & film-kväll" inte är något annat än att slentriandra på stan med ett pack killar, några fulla brudar och en bästis eller två. Att vi sen i 20 minuter stod på parkeringen och inte visste vart eller hur vi skulle ta vägen så är ju en annan femma och en helt annan tia var att vi hamnade i Stavlösa efter många if's and but's. Jag gick och la mig nästan, observera mitt nästan, direkt men de övriga tre muskitörerna satt uppe och levde rövare ett tag till.

Nu har jag kommit hem efter en städning på Folkets Hus. Sovit ett antal timmar och nu kom mamma precis in genom dörren och sa att det var mat. Det var ungefär exakt det som fattades idag. Underbart. Helt underbart.

Får se vart kosan styr i kväll. Det är många som vill hänga med mig i kväll. Äntligen! :)

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback