Oväntat samtalsämne

Vid middagsbordet:

Henke säger: Träffade Honken idag, brukar inte se honom så ofta eftersom han jobbar i Kvarn...
Mamma och jag med mat i mun: Mmmm?
Henke: Så jag frågade honom "Hur är läget?"
Mamma och jag med mat i munnen: Mhmm..?
Henke: Aaa, så svarade han att joo, det var väl bra men att han hade träffat en tjej..! Genom nätdejting!
Mamma och jag tittar upp med mat i munnen: Aha?
Henke säger: Så de träffades igår...
Mamma och jag: Jasså?
Henke säger: Aaa, så sa han "ja, så nu hade jag sex första gången på 13 år!"
Mamma och jag tittar på varandra och sväljer.
Henke säger medans han går iväg och hämtar mer mat: Aaaa, sen är han en sån där 140 kgs klump!
Mamma och jag tappade matlusten.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback