Rundgång och ackord.

Jag hade 37,7 i temperatur alltså yttepyttelite feber, knappt märkbart så jag hoppas att iprenen jag glufsade i mig förut gör verkan på kroppen. Det märks faktiskt redan nu att jag mår lite bättre men det är nog bara för att jag får äta choklad och obegränsat många halstabletter. Då mår jag bra.

Nu har jag, med hjälp av Sarah, suttit och knåpat ihop en musikfrågesport till mina elever i morgon som jag ska praktisera på dem och se i fall det funkar. Jag tror inte de kommer förstå ens hälften av frågorna. Men vad gör det om hundra år?

Det blev inget House för mig i kväll eftersom jag missade början. Tråkigt för mig men bättre för Sarah som slipper sitta ensam vid datorn.
Nu kommer mina ögon snart börja blöda eftersom pappa satte sig vid trummorna igen. Typiskt. Precis när de har läkt efter de skrikiga barnen i 7A.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback