Så lite bakis har jag aldrig varit dagen efter.

Krom! Krom! Det är tydligen det man ska käka för att slippa sötsuget! Krom alltså. Finns det på apotket? jag ska köpa massa med krom, hur mycket som helst.

Men annars då, inte ett dugg bakis vilket är underbart skön. Mötte upp Sofie, Sarah, Maria, Christopher och hans vän på stan för en lunch. Det var trevligt och en del av en ny garderob blev det för Sofies del också. Taggade lite för i kväll med systemet (som jag egentligen inte känner så mycket tagg inför, men det hinner nog ändra sig. Förhoppningsvis. . . Bara tråkigt om vi inte kommer in. . .) och sen en utelåsning på det.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att klockan ska bli halv fyra. Då kommer Malin och hämtar mig så åker vi till jobbet en stund. Sabina avlöser mig efter ditt högskoleprov så det blir bara en timme eller så. En timme mer än ingenting! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback