Sängen är mitt harem.

Jag borde verkligen tagga till lite nu, som Sarah säger. Tagga med alla taggar utåt. Men att vakna halv ett, gå upp och äta frukost och sen somna om vid två och sova en timme till känns sådär alltså. Den här dagen kommer inte bli vidare värst lång. Jag åt korv med bröd till frukost och kommer inte kunna göra något anstädnigt på gymmet med så mycket mat i magen så jag väntar en stund till. Efter gymmet ska jag fan ta en promenad med Sarah och se till att hon kommer ut och rör på sig. Det är nog nyttigt. Får även se om jag kan ta mig ut till Nykyrka och kolla på Sofie och Martina som ska rida Emelies två hästar Bobben och Kvillan.

Pratar med Sarah på msn och för tredje gången loggades hon ut nu pga av arbetare i hennes lägenhet som gjort att proppen gått tre gånger. Hähä. Somliga är mer roade än jag, så att säga.

Pews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback