Since you've been gone



Helfestligt var det när Sarah och jag klev utanör dörren i mo... Eftermiddags och möttes av denna uppe på min bil. Jag måste tillägga att min pappa hittat mycket konstiga saker nu på sista tiden. Dels denna Smirnoff-flaska som Sarah lovade att hon inte slängt i trädgården men dessutom mina trosor förra veckan. Det som göms i snö kommer upp i tö, sa fågeln som hittade ett gamalt frö!

Annars då. Efter att denna, egentligen rätt hemska bild, togs åkte vi in till stan. Jag var duktig och åkte och gymmade medans Sarah åkte hem och åt en chokladbar. Sen drog vi till Hugo där vi träffade Hank och Marrelito. Även Sofie Andersson kom förbi efter ett tag. Den kvinnan alltså. Jag skrattade nästan så att jag grät stundvis.

Skönt att hamna i sängen idag med tillslut. Det blev ju en dag av denna också, som man säger när man heter Linnea eller Sarah.

P

Kommentarer
Postat av: sofie

Det var himla trevligt faktiskt och alltid skönt när folk skrattar! :)

2009-03-03 @ 17:17:40
URL: http://seaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback