Sovit en himla bra stund nu

Snälla, snälla, snälla (precis som i Ugglas låt) så ber jag någon, ingen nämd och ingen klämd, komma hit med en stoooor påse godis och göra mig sällskap.
1. För att jag har tråkigt
2. För att jag ska ta det lugnt - jag är sjuk
3. För att jag är sugen på godis?

Annars gick sista timmarna på skolan himla bra. Den sista klassen påminde mycket om min klass när jag gick där. En liten kille, stor i mun som man kunde säga precis vad som helst till utan att det egentligen hände någonting. En kille som levde allan men trots allt hjälpte mig att hänga upp alla skyltar och en tjej som stod i centrum hela tiden.

I morgon börjar jag inte förän 11:35, så himla jätteskönt med sovmorgon! Då ska jag ha b-engelska med pedagogisk lunch i mellan. Sen kommer vi på eftermiddagen ha något som är nytt för mig. Det är ett pass där eleverna får chans att förbättra sina betyg och det gäller i stort sett vilket ämne som helst så det ska bli spännande. Jobbar till 15.30 i morgon sen börjar jag på Folkets Hus 18:15.

Nu ska jag fortsätta kurera min sargade kropp och hoppas på en teleportering till mamma att köpa choklad till mig. Ååååh, mitt huvud gör ont - så mycket som jag försökt teleportera idag!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback