Tankeställare

Jag kan inte fatta hur lyckligt lottad jag egentligen är. Det finns vänner i min omgivning som har det hundra gånger jobbigare eller tuffare än mig idag och så sitter jag och klagar över en uppsvälld mage? Så mycket att göra finns det dock inte, jag lyssnar, finns till och bryr mig men även ibland kan det vara alldeles för mycket. Ibland vill man bara vara ensam. Det får man förstå.

Jag drog rätt lott när jag kan vakna på morgonen, se möjligheterna, vara lycklig och mestadels gå på moln. Givetvis går det upp och ner för alla men för min del ligger jag på topp just nu. Om ni unnar mig det så kommer jag unna er den lyckan när det väl är er tur. För det kommer en tid i livet när allt bara flyter, det är jag övertygad om!

Ta hand om er men framför allt, ta hand om varandra!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback