There is only two types of people in the world

Nu kom jag precis ur duschen och ska föna håret. Lite brådis har jag dock allt eftersom jag behöver åka vid hel ungefär. Annars så är jag feberfri idag och känner mig lite bättre. Däremot där en ganska stor förkylning på gång, jag hostar, snörvlar och gråter konstant.

Sarah påstod att hon skulle vara den som skickade tidiga morgon-sms eftersom hon skulle träffa Maria hudlöst tiigt idag men icke, 07:-- någonting så skickade jag iväg ett upp-och-hoppa-sms men fick ingen respons förän 08:30 då hon äntligen hade pallrat sig upp. Min sovmorgon satt där den skulle, kan man säga men att vakna en halvtimme innan man går upp är inget kul.

Nu ska jag alltså snart iväg och ha pedagogisk lunch med mina små kids och sen blir det lite eget arbete i eftermiddag. Kvällen tillbringas på Folkets Hus. Guuuud så skoj.
Cash, Johnny Cash!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback