Upp och jogga, Hoppa!

Vänner och familj är det jag värdesätter mest så idag fick träffade vänner ett fint sms av mig. Om jag råkade glömma någon så är det för att jag fick skicka i två omgångar så alla kanske inte kom med. Men ni som känner er träffade, ta åt er. Det är ni som gör att man orkar gå upp på morgonen och göra något vettigt av dagen.

Vaknade brevid min sambo som sov som en lite kanelbulle i morse, helt ihopsnurrad längst ner i fotänden på sängen, men gav inte vika för den sköna madrassen och det varma täcket utan pallrade mig iväg till jobbet. Först på schemat stod nämligen ett idrottspass. Det var spännande men nog också anledningen för min lite smått påträngande huvudvärk.

Nu har jag tre alternativ:
1. Åka till gymmet
2. Gå ut och gå
3. Slappa galet
Så vi får se vad jag väljer, inte riktigt dags att ta tag i det än. He.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback