Värre i natt

Men se på... Det blev ju en dag av den här med.
Energin inte riktigt strömmade över mig men jag fick som sagt ett litet "jag-orkar-inte-ligga-kvar-i-sängen-ryck" förut satte på mig alldeles för fina kläder för en oduschad tjej. Sen hoppade jag in duschen och nu har jag gjort mig iordning. Det som fick mig ur sängen var:


Man kan väl säga att Sarahs och min låt gjorde att jag orkade dra mig upp ur sängen, för om det är illa redan nu så kommer det ju bli förjävligt i natt. Aaa, och det ska det inte. Det får det inte. Det löser jag, vet ni.

Snart åker jag och hämtar Sarah så åker vi till Med eller Utan och vår efterlängtade baugette. Sen styr vi nosen mot Stavlösa. Myskväll!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback