What happend?

Vakna klockan 12 av att man snurrat in sig något så fruktansvärt i täcket och har en filt virad runt huvudet innebär att man vaknat lite av på fel sida. Det känner jag det. Solen skiner utanför (men jag orkar inte bry mig) och mitt huvud pulserar och min mage protesterar. Jag har trots magontet fått i mig en knäckemacka och yoghurt. Trodde liksom magen skulle vara bra idag men icke.

Jag hade lovat Sarah och Robin att hitta på något våffel-inspirerat idag om jag mådde bättre men har lite svårt att avgöra hur jag egentligen mår. Jag har ingen feber men är så sjukt trött, mår lite illa fortfarande och har en mage som lever sitt egna liv.

Funderar på att power-nap:a en stund (jag vaknade för 1 timme sedan lite drygt...) och sedan höra av mig till Sarah igen. Så får det nog bli.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback