1,7 meter!

Dagen har gått långsamt. Segare än sirap och all kola som finns. Nu sitter jag på golvet i Brinken med gitarren i högsta hugg, väntar på mat och luktar på mina fruktansvärda odörer till fötter. Nya skor har de fått idag också, som de inte kommer bli glada över. Jag är glad, men lite osäker. Lite höga? Hela 12 cm!

Tänkte äta lite sen packar jag väskan och åker ner till simhallen. Jag tänkte dra en solning idag, tror inte att jag hinner det i morgon. Ska försöka få någon att färga min utväxt i dagarna också. Färg har jag men ingen villig färgare.

Juste, träffade Sofie Andersson med sällskap på stan idag med. Hon skulle köpa badmössa till vattengympan, vad säger jag då när vi går?
- Simma lugnt!
Klockrent - enligt mig, men rätt dåligt enligt alla andra...

P

Kommentarer
Postat av: sofie

det var inte roligt . . .

2009-05-13 @ 20:14:39
URL: http://seaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback