Älskling, jag är hemma!

Här sliter jag för brödföda och under tiden har Sarah så tråkigt att hon läser Kalle Anka och klistrar in skämt (rätt bra dock) från tidningen i bloggen. Vissa har det bra medans andra har det vädligt bra.

Kom nyss hem från jobbet i alla fall. Jobb och jobb. Mest ett jäkla slit, ärligt talat. Idag han jag inte med lunchen på lunchen utan fick ta den på en tjugominutersrast på eftermiddagen i stället. Men, mat fick jag i mig i vilket fall och det är väl det viktigaste.

Nu sitter jag och ska slänga in ett CV och ett personligt brev till en butik i Linköping som söker sommarpersonal. Hoppas verkligen på att det nappar. Det var Sofia som tipsade mig, även hon har sökt så vi får väl se. Sen kommer Sofia och Martina förbi och ska fika med mig. Det var länge sedan jag träffade Sofia. Verkligen väldigt länge sedan.

Först ska jag ta Katten i svansen och gosa sönder honom i kökssoffan eftersom jag är så himla trött. I morgon börjar jag inte förän 11:20 så då är det sovmorgon! Skönt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback