"Då måste man suttit i fängelse i tjugo år och inte fått sig någonting. Typ. En femtioårig nunna och en munk som aldrig har legat med någon. SÅÅ kåt måste man vara!"

Och inte blev det kyckling på fredagen...

Blev däremot filmkväll med Sarah och den bästa av alla filmer jag sett. Pojken i den randiga pyjamasen. Se den inte om du inte är beredd på gaskammaren, brända barn i stora ugnar och utmärglade människor.

I slutet när alla gasas ihjäl utbrister jag:
Och där dog han... Pojken. Han dog.
Jag insåg inte själv att alla andra 100 personer också dog. Hur snevriden är man inte då?

Nu blir det Björn Gustavsson, bara för att väga upp stämningen lite.

Pews.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klarade sarah verkligen av och se den filmen? nu blev jag förvånad!

2009-05-24 @ 23:15:25
Postat av: sarah

hm....

2009-05-25 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback