Dagens happening.

Müsli med dinkel och yoghurt 0.000000001 % fett (man skulle kunna tro det i alla fall) är det jag vräker i mig till frukost idag. Jag saknar mina smoothie och knäckemackor, fast när man är hos mamma får man ta det som finns.

Annars idag då. Ja, inte många knop planerade. Funderar på att åka ner till simhallen och sola eller så tänkte jag kanske ta en promenad. Frukosten ska få ligga i magen lite innan i alla fall. Sen blir det jobbet vid 14:00 och då ska vi cykla, cykla, cykla. Har beställt lite bättre matsäck idag så nu får jag till och med i mig lite mellanmål! Efter jobbet rausar jag iväg till Hogstad, byter om fort som skjortan och vid 17:20 åker vi iväg till Nibble och Monica Bergström för lite ridning. Det ska bli spännande. Det här har jag dessutom sett fram emot.

Nu i alla fall blir det horisontellt viloläge i soffan en stund.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback