Diffrent style, diffrent move. Girl I like the way you move!

I've got to give it to her.

Innerst inne är jag riktigt lycklig att slippa smaka på gruset men snart kan jag faktiskt tycka att det borde vara dags. Kan inte mer än säga att min balans är på topp nu! Jag lyckas allt hålla mig kvar i varenda litet bakutskutt Mazarinne tar. All cred till mig.

Men annars så sitter jag mest och hänger med mitt blöta hår som jag verkligen borde göra något åt innan det börjar leva sitt egna liv som det har en tendens att göra om det får lufttorka. I med lite mousse och sådär så fixar det sig.

Sen ska jag hämta Frida och kanske Malin så åker vi till Lasse en stund i kväll. Det blir kul att träffa alla igen. Det gamla gänget, den gamla skaran! Vi får väl se.

Hela världen är i alla fall underbar!


P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback