Dum idé?

Det känns som en riktigt inte riktigt jag-idé som just drog mig baklänges längs golvet. Men det kan kanske bli kul. Kanske. Eller alltså. Har man bara ett par riktigt bra öronproppar så kan det nog funka.

Okej. Alltså. Såhär.
Min far (som inte riktigt är som alla andra pappor, min pappa kallas liksom  Bo Fo Show av en anledning och är "för ung för att gifta sig"), min bror (som inte riktigt är som alla andra bröder. Min bror liksom har liksom inte alla chips i påsen, ibland. . . ) och jag ska gå på Metallica-konsert i sommar. Okej, ehm. Ja. Precis. Hörde ni dunsen? Jag kan nog kanske en halv Metallicalåt så vi får väl se hur det blir, liksom.
Däremot ska jag fråga Fredrik om han ska med och så har jag redan pratat med Sarah så det kan nog kanske bli bra. Eller alltså... Ja. Vi får väl se.

Metallica, var det ja. Det är väl ändå inget dubbeltramp i Metallicas låtar va?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback