En brun björn.

Lunch!

Jag gick upp hyggligt tidigt i morse i alla fall, insåg precis innan jag åkte till gymmet att min plånbok är spårlöst försvunnen så däför ska jag anställa en detektiv. Jag misstänker själv att den ligger på näst bakre raden på biosalongen så jag ska åka dit innan jag gör något förhastat.
Kom hem nyss och har ätit lite lunch. Ska backa en väska med ridkläder och åka till jobbet. Idag blir det 14-16:30 och efter det åker jag direkt till Mazarinne. Jag ska bara skritta ut en sväng så hon får röra lite på sig.
Efter det funderar jag på att åka till Nykryka och titta på en clinique där Martinas häst deltar tillsammans med hennes ägare Emelie. Landslagstränaren är det som håller i evenemanget så det kan bli riktigt intressant. Måste ju få tag i min plånbok också så jag får prioritera det där, känner jag.

Fick ett sms av Sarah:
Jag drömde att vi blev jagade av en brunbjörn! (Märk att hon var tvungen att poängtera sorten på björnen också!. . . )
Jag svarade:
Vi?! Blanda inte in mig i dina drömmar!
Sarah svarade:
Haha. Jo. Vio klättrade upp i ett träd men den klättrade efter och drog ner oss men efter ett tag började jag dansa vals med björnen medan du hämtade hagelgeväret.

Som sagt. Blanda inte in mig i era drömmar. Det blir bara så fel då.

Nu ska jag chilledilla lite innan jag gör något åt håret, äter en glass och packar väskan.

Ha de.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback