En god natts sömn

Hemma hos mig är bloggen konstig, det är en sak som är säker. En annan sak som är dessutom är säker är att jag ligger i min pyjamas nerbäddad under två dunisar med fem kuddar i sängen i Brinken och ska precis stänga ner alla elektroniska atteraljer för en natts god sömn.
I morgon ringer klockan halv 10 då jag förhoppningsvis masar iväg mig till gymmer innan jag börjar jobba klockan 12:30. I morgon är det jag som är personlig assistent, så vi får väl se hur det går. Bra, förhoppningsvis.
Hade en tanke på att åka och rida Mazarinne i morgon också men vi får se. Hon har nog lite träningsvärk i morgon efter dagens galopp-fattningspass. Nu sitter både höger och vänster galopp-skänkel så nu i veckan går vi nog in på banan ett pass för att öva upp svängförmågan.

Det känns som att jag har tiotusen äckliga spindlar som kryper på mig i hela sängen så nu ska jag skaka mina täcken och sen . . .  WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Det var inte en spindel! Det var en jävla festingjävel som kom krypande på mitt bröst. Nu ska jag BYTA LAKAN och sen försöka sova. Jag spetsade fästingen med en penna och tryckte ner honom i ett glas med vatten. Må någon vara med mig och se till att han inte återuppstår och hoppar på mig med sina vassa tänder under natten!

God natt allesammans.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback