En ny dag

Jag tänkte att jag skulle hinna blogga innan jag åkte till jobbet, är inte det en sjukdom? Nu priorioterade jag alltså bloggen före smink (som bara är jobbigt när man jobbar med barn...) och det kan ju inte bara riktigt sunt?

Alltså. Jobb idag 8-16:30, sen ska jag antingen träna, färga mitt hår eller dra med Sarah på en promenad. Tror jag vet vad det lutar åt men för att hålla Gostwritern lite på halster avslöjar jag inte. Min telefon har ju bestämt sig för att bara ta emot sms, inte skicka några så jag är ganska asocial om det är så att ni betstämmer att höra av er elt plötsligt.


Ville också bara säga att det inte fanns något pålägg till frukost. Mamma!!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback