F u c k Pommes om det inte regnar ute

"Regnar det ute så spyr jag!"
"Det gör det inte!"

Sarah och jag bytte lite ord nu på morgonen och visst fasen låter det ändå som att det regnar ute. Jag kan till och med höra dropparna rinna ner för fönstret!

"Menar du seriöst att det inte regnar ute?"

Jag taggar inför ett skrovmål på Dönken med Sarah-Stumpan och sen taggar jag ännu mer för lite frilufsliv på Skinnarängen med Wallerska. Visst att jag redan är förkyld men efter det här kommer jag vara genomförkyld! Jag kommer sluta i sängen lagom till helgen. Är det inte kylan och regnet så är det  allasmittosamma barn som har gjort att jag mår så här.

"Det regnar inte ute. Inte här i alla fall."

Aa, men säkert. Nu är det dags att kliva upp ur sängen. Jag är lite mör. Blev väckt tre gånger i morse men vägrade svara. Jag orkade inte åka till jobbet tidigare för två engelskalektioner. Jag gjorde bara inte det. Då måste man ju till och med sminka sig. He.

Nu funderar jag på att åka och sola. Det eller äta frukost och somna om på spikmattan. Jag får se vad det blir.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback