Frågor som ger svar

Eftersom jag aldrig fyllt i något slags frågeformulär tycker jag att det var dags. Snodde därför ett redan utarbetat och besvarat formulär, men mina svar lyder som följer:

Hur många gånger har du varit kär? Kan man så har jag varit de 1,5 gånger. .  .
Favoritgodis: Choklad, helt klart, tätt följt av bakverk
Coolaste stad du har besökt: Jag har ju varit rätt kass på det där med typ storstäder, men. . . Bangkok var en upplevelse.
Action eller Skräck? Måste man välja? Skräck i gott sällskap funkar väl. . .
Ville bli när du var liten: Delfinskötare..? Brorsan ville bli polisbil.
När fick du din första kyss: Oj! Jag var nog sen. Sjuan?
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? I mellanstadiet var jag den där viktig-pettern och i högstadiet var jag... likadan fast lite bättre och lite mer påläst. He.
Vad är du beroende av? Riktiga vänner, familj, motion och musik
Dagens roligaste händelse: Daniel Svensson förklarar hur man rider an ett hinder, kommer genom sväng och säger: "Hur tänker man när man är här?" Obs dock hinderhöjden på 145 cm och svaret som följer från läktaren är "Panik..?". Jag var nog bara mest trött.
Dagens tråkigaste händelse: När vänner talar strunt om andra vänner.
Dagens humör: Lycklig, nöjd och glad.
Vilka tv-program följer du? Sex and the city
Vad gillar du mest med dig själv? Min förmåga att sopa saker under mattan, på gott och ont. Jag försöker helt enkelt att inte göra en höna av en fjäder.
Vad gillar du minst? Min envishet
Vad är det roligaste du vet? Att dela mina dåliga skämt med de som har lika dålig humor, eller värre, som jag. 
Har du något motto? Det går inte göra saker som du kommer ångra, då jag aldrig ångrar saker jag gjort.
Hemlig hobby? Måste väl säga Sarah..?
Något vi inte vet om dig? Att jag sover med dubbla täcken och åtta kuddar..?
Vad ångrar du? Det finns en sak jag ångrar och det är att jag inte kom på tidigare att det inte lönar sig att ångra saker.
Vad önskar du? Ett sommarjobb, en husbil och gott sällskap
Vad klarar du inte dig utan? Mina mest betydelsefulla vänner, min familj och lycka
Vad gör du helst en vardag? Ser till att ha ett flödande schema. Träna, jobba, promenera osv, mest för att få dagarna att gå fram till helgen,
Vad gör du helst en lördagskväll? Prioriterar mina vänner eller min familj. I dess sällskap kan man göra vad som helst och veta att man får roligt.
Vad har du mest av i din garderob? Skönhetsprodukter. . . Och damm. . .

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback