Fredag

Moaa? ropar Ville och tittar ner i byrålådan. Moa kan vara var som hellst!

Jag slog vad lite med mig själv när jag släppte av Martina att "om jag inte åker till gymmet nu kommer jag åka hem, duscha, leka med Moa och Ville och sen somna på soffan". För studen är jag farligt nära att fullfölja den tanken. Ögonlocken hänger något så fruktansvärt tunga, och egentligen, av vilken anledning? Elva timmars sömn i natt men fortfarande trött.

Mazarinne hade bestämt sig för att jävlas ultra-möjligt idag. Hon var i sitt essä. Hon smet för mig två gånger när jag skulle tränsa och det resulterade i rodeoliknande idiot-racer-rundor i hagen som stor öppen. Två gånger - samma sak. Efter att ha jagat rätt på henne så var jag rätt trött, då skulle vi ut och rida också. Ajemen. Känner att jag inte behövde åka till gymmet idag. He.

Idag blir det middag med familjen och sen blir det en rulle eller sju hos Sarah. Får se vilka som ansluter.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback