Fy bubblan, vad äckligt!

Sitter här och ska slänga iväg ett mail, vad händer?

Vi har en katt som är väldigt speciell. Har aldrig riktigt fattat tycke om den där katten, sad but true. Konstig är vad han är, rent ut sagt. Ingen kan inget annat än att hålla med. Han är mest Henkes katt. Äckelkatt.

Han, hör och häpna, sätter sig på den ljusaste av alla mattor i huset. Den största av alla mattor i huset. Den mest krångliga att tvätta av alla mattor i huset och lägger FETASTE katt-spyan jag någonsin sett i hela mitt liv. Den var stor som en falukorv!
När han har harklat upp den, nöjd och belåten, går han iväg några steg. Beskådar sitt mästerverk, hurklar lite till och lägger en minst lika stor till.
Som om inte det vore nog så går han iväg ytterliggare lite till och harklar upp något som ser ut som magsaft, springer helt vettskrämd ner i källaren och missar trappsteget så det liksom rinner från det ena trappsteget till det andra.
Nu har jag slängt ut honom. Jag tänker inte torka något som han inte torkar åt mig.
Okej. Nu ska jag inte vara sådan. Jag har torkat upp skiten men tänker fan inte torka upp något mer. Just därför åkte han ut - med arslet först.
Kattjävel.


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback