Gud Murgun.

Tillsammans med Kissen har nu en riktig brakfrukost intagits. Kissen fick kattmat med klyckling och jag åt fyra knäckemackor med juice. Nu sitter jag vid datorn och Kissen ålar runt likt en . . . ål på golvet vid mina fötter. Något är på gång, det ser man i hans ögon eftersom de är stora som tefat.

Aaa, men annars då. Klockan 8:20 börjar jag på Katarinaskolan och har 3 A under förmiddagen. Under eftermiddagen är jag på Wallerska fram till 16:30 då jag åker och rider. Dagen är alltså späckad! Men det är skönt. Då fördriver man lite tid. Nu måste jag göra ett sista tappert försök i att skriva ner min timrapport så att jag kan lämna in den idag.

Ha en bra dag. Sarah kommer nog hålla ställningen här, misstänker jag!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback