Heja Sverige, eller?

"Det var länge sen nu!" fick jag av Hanna som kommentar samtidigt som jag youtubar "I wanna dance with somebody" med Mando Diao som jag djupt förknippar med Hankan. Det är lite creepy att det blir sådär.
Jo, Hanna. Ta dig i kragen och släng iväg en förfrågan någon dag. Jag har ju såå mycket att göra nuförtiden. He.

Nu är det dags för det där inlägget om hur bra det kommer bli i kväll och hur snygg vår Schalgerdrottning faktiskt är men jag håller det mer på en jordnära, lagom sansad nivå när jag säger att hon ser ut som albino-hulken i klänning. Men, jag står upp för mitt land och hejar snällt på Malena (eller?) som alla andra. Heja Sverige!

Påpeka vill jag också att jag har sovit förbannat dåligt i helgen. Ingen vidare förklaring behövs.

Nu är det mat.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback