Hey there Delilah

Jag kom hem från stallet, hoppade ner i badkaret, ruffsade runt i håret, drog i mig lite potatissallad och nu sitter jag är  i ett par kornblå byxor och en röd-randig tröja och känner mig mer som en clown än en fritidspedagog (vilket jag inte på pappret heller är, phu). I stället ska jag nog dra på mig något annat, men lite färg i vardagen livar helt enkelt upp.

Jag är inte speciellt taggad för jobb alls men vi får se det som en livsnödvändig grej för att kunna finansiera alla de göromål som finns i almanackan. Efter jobbet är tanken att jag ska åka till Mazarinne, sen åker jag hem till mamma i kväll och tar det coola fisken. Känns som jag behöver varva ner lite.

Ha det bra och släng iväg en tanke till mig när jag leker kull i rullgruset på skolan, ramlar och skrapar upp mina nya byxor.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback