"I min röv".

Vilken dag! Vilka höga krav!

Helgen har bara sprunigt förbi mig likt Mazarinne på kantringsträning! Fort ska det gå, dessutom. Jag är rätt trött och seg och funderar på att ta mig ett dopp i badkaret och sen krypa till sängs för i morgon är det både jobb och ridning på schemat.

I torsdags var det i alla fall fest så det hette duga, vilket ledde till att man fick må som man mådde. Följt av en fredag i det horisontella lägets tecken, vigt av en kväll på studentskiva där max tre plagg vad dress coden. Jag valde att bära en jeansklänning, skor och trosor, fast en del killar spexade till det med myggjagare, kostymbyxor och hängslen. Varför inte, liksom?
Resten av helgen har gått i lagom sakta mak men trots det gett rätt bra med träningsvärk i underarmarna. Vadan detta, undras givetvis. Jo, av diverse stenbärnade och stenläggning så kan man få ont både här och där. Man kan också sluta i ett hål, helt neddimpen av en ren olyckshändelse.
En aning söndertjatad i kolat, som jag känner mig nu, så frångår jag inte normalen. Jag kan även tänka mig att bara sitta i ett tyst rum hela dagen i morgon, tänk vad skönt.

Med en suck, två dubbeldougater och en liten påse godis så känns allting rätt bra faktiskt. Känner mig dock inte så utvilad utan ska låta natten göra det jobbet med kroppen, så räkna med att om en timme har jag nog knoppat in.
Bilder kommer när Ghost writer:n har kommit tillbaka.

Ha det bra och ta hand om er.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback