I need you right infront of me

Dagarna går och allting känns bara mer och mer lätt. Det finns saker som påminner om att livet har sina riktiga höjdpunkter och jag befinner mig i riktig höjdpunk just nu. La vita e bella.

Jag vaknade inte förän 11:40. He. Alltså. Jo. Jag förtjänade liite sovmorgon. Ätit frukost men inte gjort så mycket mer än så. Väck Sarah har jag hunnit också.
Sofiorna verkar dock inte må lika bra som Sarah, jag och Martina. De hade efterfest på Sofias balkong igår men då förtjänar man också att må som de gör. Hörde att det ryktades släktträff för Sofia i Söderköping. He. Inte ett dugg avis.

Nu ska jag kolla upp öppettiderna på Nautilus för helgen så åker jag förmodligen dit en sväng. Annars blir det nog en långpromenad med iPoden. Det var länge sedan.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback