I will not have a bad day

Även om inte solen direkt lös när jag steg upp och den klarblå himlen skymtades utanför fönstret, även om det inte har gått som smort nu på morgonen med en rätt kass hår dag och en rätt äcklig frukost, även om det inte kommer gå speciellt bra i skolan och barnen kommer vara skrikiga och även om jag kommer vara trött och inte orka åka till Mazarinne i eftermiddag så kommer inte den här dagen vara likadan som gårdagen. Den här dagen kan omöjligt vara värre än gårdagen.
Jag är fortfarande väldigt trött och nedstämd, även om jag bara varit vaken i drygt en timme, men jag hoppas och tror att jag kommer vakna till under dagen. Regnar det inte i eftermiddag åker jag till Massa och rider ut en sväng. Jag har ingen lust just nu men det kanske hinner ändras.

Ni får i alla fall ha en underbar dag. Ta vara på den!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback