Idag är det ingen som muckar med mig!

För idag är jag rätt ynklig alltså.

Kom hem vid tre-snåret inatt efter att ha irrat runt i hela Motala. En anledning till irret var nog att jag blev lite senil där ett tag och glömde mina hemnycklar som låg i bilen. Då var det bara att åka dit och hämta den. Tack Gode Gud att vi inte hade taxi igår, utan att Christoper ställde upp och skjutsade runt på oss. Tack.

Annars så började kvällen hos Sarah med jättegoda Strawberry Daquires, väldigt populära måstye jag säga, för att sedan bege oss mot stan vid tolv-snåret. Jag vill minnas att jag sprang långt och fort i mina höga klackar igår -  det är verkligen någonting jag måste sluta med dels för klackarnas skull samt för min lille fots skull. Idag gör det lite ont, som det alltid för efter en högklackad strapats. Minns dock inte att jag stukade den eller liknande så det är enbart positivt.

Om man skulle ta tag i livet? Nja. Nu gäller det att få i sig lite vätska så att den värsta huvudvärken försvinner och sen ska jag nog promenera ner mot Lustigkullevägen. Vi får se, vi får se.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback