Ingen direkt strålande dag, men jag är glad ändå!

Regning morgon idag samt väckning vid halv nio-hugget. Inte snällt.

Efter en riktig brakfrukost med smoothie, knäckemackor och ägg så känns det ändå som att jag är på gång. Jag börjar nämligen bli en sjukling vilket inte är så kul eftersom jag har jobb hela veckan. Jag får helt enkelt inte bli sjuk. Därför ska jag ta det lite lugnt med träningen och sådär. Ska leka lite med barnen på Wallerska. Hoppas att vi går in i gympasalen och inte hänger ute i regnet, då vet jag en som kommer vara sängliggande i morgon.

Hade velat rida idag men det får alltså vänta, om det inte spricker upp och blir uppehåll. Det ser dock mörkt ut på den fronten. . .

Hörs då!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback