Inte samma latitud

Det är inte lätt är det är svårt. Så sant som det är sagt.

Nu är jag hemma igen efter ca 50 minuters power-walking runt Challe-B, Strandvägen och Brinken. Min iPod la ju av lagom tills jag kommit runt husknuten så jag bad Tove ringa mig. Hon hade mycket att berätta, likaså jag. De hade haft det väldigt bra i Scotland, missat flyget och fått boka en ny biljett. Pungat ut 4500 kr på biljetter och 150 kr för hostel. Men, hon var nöjd och glad ändå.

Nu funderar jag på vart jeansshortes jag adopterade från Sarah har tagit vägen, vad jag ska ha på mig i stället och om den där glassen det talades om förut verkligen blir av. Frågor som kräver svar.

Simma lugnt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback