Jag siktade lågt och hade inte långt att falla

Jag somnade på studsmattan inlindat likt en kåldolme i en filt och vaknade av att jag frös. Huvudet bultade och kroppen frös. Ingen sjysst deal, där inte.
Vi hade planer för kvällen. Det var att Sarah, jag, Martina, Sofia, Ida och Olivia skulle spela spel hemma hos Olivia men på grund av mig och mitt velade så verkar den planen gått i bitar. Sofia skulle höra av sig sen och skulle även prata med Sofia G. Det blir nog som Sarah föreslog: En McFlurry på en brygga vid Kanalen. Händelserik torsdag. Skönt dock att det bara är torsdag, hade det varit lördag hade jag deppat ihop.

Nu kommer en stor bison-humla in för landning på mitt rum, vilket han inte får så först ska jag klubba ihjäl honom och sen blir det nog middag på det. Grillat i kväll igen, meen jag gillar't.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback