Jag vill inte äta grus!

Moa och jag kom hem ifrån Nyrk för en stund sedan. Nu åker hon på barnkalas och jag har bytt om till ridkläder. Nu ska jag nämligen åka bort till Mazarinne och antagligen studsa några hinder med henne. Som sagt, jag vill inte smaka på gruset idag och känner mig lite mör efter igår så jag hoppas på att hon inte har jättemycket överskottsenergi för då är det jag som surnar ihop.

Vi han inte till varken Martinas eller Sofies första starter. Martina fick ett stopp i grunden (wooho!) och Sofie kom trea i första klassen. Jätteduktiga tjejer båda två. Nästa klass håller jag givtvis alla tummar och tår jag har. 10 vardera alltså. För er som inte riktigt hade kollen.

Nu ska jag bara fördriva en stunds tid innan jag åker till Hogstad.

Pews.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback